Kojima’nın korku oyunu OD ortaya çıktı


Hideo Kojima, Xbox ile ortaklaşa geliştirdiği yeni oyunu OD için heyecan verici bir fragman yayınladı. Bir oyun ve film arasında bir geçiş olarak tanımlanan bu yapım, gerilim ve korku unsurlarıyla dikkat çekiyor.

Kojima’nın yeni Oyunu OD’den ilk detaylar

Yaklaşık üç dakikalık fragman, oyuncu Sophia Lillis’in canlandırdığı karakterin ürkütücü bir atmosferde ilerleyişini gözler önüne seriyor. Kırmızı bir kapıyı açması ve mumları yakmasıyla başlayan sahne, Kojima’nın önceki oyunu Death Stranding’e göndermeler içeriyor gibi duruyor. Dışarıdaki şiddetli yağmur ve gizemli sesler eşliğinde, Lillis’in korkudan titrediği anlar, oyunun gerilim dozunun yüksek olacağını gösteriyor.

OD, Kojima’nın önceki oyunlarında kullanılan Sony’nin Decima motoru yerine Unreal Engine ile geliştiriliyor. Kojima, 10. yıl dönümü canlı yayınında Unreal Engine’in Death Stranding 2’den bile daha ileri bir teknolojiye sahip olduğunu belirtmişti. Microsoft’un teknik destek sağladığı bu iş birliği, projenin görsel ve teknolojik açıdan iddialı olduğunu ortaya koyuyor. Xbox şefi Phil Spencer, oyunun geliştirilmesinin “ileri düzeyde ilerlediğini” ve Microsoft’un ekiple yakın iş birliği içinde çalıştığını doğruladı.

Fragmanın “Kapı” alt başlığı taşıması, oyunun birbiriyle bağlantılı bölümlerden oluşabileceğine işaret ediyor. Korku filmi yönetmeni Jordan Peele’in de projede yer alacağı daha önce duyurulmuştu. Kojima, Peele’in oyunun genel deneyiminin başka bir parçası üzerinde çalıştığını söyledi. Bu da OD evreninin birden fazla hikâye veya konsept içerebileceğini gösteriyor.

OD’nin çıkış tarihi henüz netleşmese de, Phil Spencer’ın “Kojima’nın oynanış, hikâye ve oyuncu etkileşimi konusunda yenilikler yaptığını” belirtmesi, oyunun geleneksel korku türünün ötesine geçeceğinin sinyallerini veriyor.



Haber Kaynak Linki

Related Posts

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir